2002-ben a szegedi Kövér Béla Bábszínház felkérésére írt egyfelvonásos operáját (Hasbeszélő) 2003 novemberében mutatták be, 2005 novemberében pedig a budapesti Millenáris Park tűzte műsorára.
2003-ban Malek Miklóssal közösen feldolgozták Bizet Carmen című operáját. Átiratukban egy új mű született, mely a jazz, klasszikus és kortárs zene izgalmas ötvözete. A darab bemutatóján Al Di Meola közreműködött. A művet Horvátország világhírű római kori amfiteátrumában, a Pulai Arénában is bemutatták. A mű új részeihez Parádi Andrea írta a szöveget.
2004-ben Pálhegyi Máté fuvolaművésszel alapította meg a Free Style Chamber Orchestrát. A két eltérő háttérrel rendelkező muzsikus olyan hibrid felállású, 22 fős zenekart hívott életre, amelyben egy komplett jazz-kombó és vonószenekar játszik együtt fafúvósokkal kiegészítve. Az együttes nevéhez kötődik többek közt a Concerto tekerőlantra, kamarazenekarra és jazz-combóra és a Concerto dudára, tekerőlantra, kamarazenekarra és jazz-combóra című műveinek ősbemutatója.
Elek Szilvia csembalóművésznő felkérésére két csembaló darabot írt Pannon-kelta ballada és Pannon-kelta tánc címmel. Az utóbbi elhangzott a 32. Korunk Zenéje Fesztivál keretén belül.
2007 júniusában került bemutatásra a Művészetek Palotájában Impressziók négy harsonára, zongorára és ütőhangszerre című 50 perces darabja a Four Bones harsona kvartett, Palya Bea és Kovács Tamás előadásában.
Készített rajzfilmzenékett, zenei vezetőként dolgozott az Új Színházban.
2011-ben a Nemzeti Kulturális Alap alkotói támogatásában részesült Concerto dudára, tekerőlantra és kamarazenekarra című darabjának megírásáért, melynek bemutatója 2012 februárjában volt a Művészetek Palotájában.